Полірування кузова автомобіля
Полірування кузова автомобіля
Бампер – одна з найбільш складних деталей автомобіля при поліруванні. Саме він найчастіше страждає від зустрічей з бордюрами і т. д., тому виготовляються з пластика (а це досить грає матеріал) і покриваються лаком містить еластіфікатор. А еластіфікатор в свою чергу запобігає тріщини від найменших вигинів і деформацій. І від цього складніше полірується. Не кажучи вже про достатньо больших кількостях вигинів і вставок, які перетворюють роботу детейлера у ювеліра.
⠀
Були завдання:
1. Полегшити собі життя з грубими дефектами, шліфування – Rupes SKORPIO ™ III (RH353A) з підкладкою під оправку від HRV + наждачний круг 3M Trizact.
2. Наблизити стан бампера до нового з допомогою Meguiar's: полірувальна машинка MT310 + оправлення DBP3, 75 мм. + микрофибровый коло з бордовим поролоном DMC3 – 75 мм.
⠀
Більшість детейлеров боїться або ж розповідає як шліфування небезпечна при поліруванні, тому що знімає велику кількість лаку. Ми ж з технологами від виробників матеріалів, зовсім іншої думки.
Точково пробігшись пневмо «жабою» Rupes по більш серйозних дефектів, взяли полірувальний інструмент від Meguiar's - малий хід ексцентрика 8мм.
Для цієї деталі кузова незрівнянний! У поєднанні з правильно підібраними матеріалами - після дають такий бездоганний результат, як на фото. Природно далі слід 2 крок полірування - антиголограмная. Ми показали, що є, вже після першого кроку абразивного полірування.
ВИКОРИСТОВУВАНІ ПРОДУКТИ
Підбір комплекту автоплівок


